2013. május 7., kedd

Pár szó a jobb oldali kihívásokról:)


Úgy gondoltam nem ártana pár szót szólnom a jobb oldalt található két kihívásról. Moly tagok figyelem!:)

Alkotó molyoknak - rajzold le egy könyv borítóját
Az első egy kicsit kreatívkodósabb, szabadabb dolog. Annyi az egész, hogy ki kell választanunk egy általunk már olvasott könyv borítóját, majd le kell rajzolnunk, festenünk, esetleg megszerkesztenünk stb. Plusz egy
olvasási link és miénk a plecsni:)
További leírás: http://moly.hu/kihivasok/alkoto-molyoknak-rajzold-le-egy-konyv-boritojat
És ahogyan én elkészítettem:
Lauren Kate: Fallen című könyvéhez
Lefotóztam magamat, majd megszerkesztettem, hogy a térdig érő szoknyám földig érő fekete ruha legyen, és mivel szőke hajam van kicsit át kellett színeznem, háttérnek pedig bevágtam egy erdőt:)


Üzenet egy ismeretlennek
Itt pedig arról lenne szó, hogy egy kis fecnin vagy post-it cetlin kell hagynunk egy kis üzenetet egy könyvtárból kikölcsönzött könyvben a következő olvasónak, amiben ajánlunk egy könyvet és leírjuk a felhasználónevünket, hogy esetleg az illető megtudjon találni minket.
Ami a teljesítéshez szükséges: az általunk kikölcsönzött könyv címe, az olvasás időpontja/olvasási link, a könyvtár neve és helye ahonnan kikölcsönöztük azt a bizonyos könyvet, egy oldalszám ahova a cetlit tettük. És az ajánlott könyv címét NEM szabad elárulni, hogy meglepetés legyen:) A kihívás lejárta után pedig lesz egy keresőakció is ezekre a cetlikre. Egy régebbi hasonló kezdeményezés nagyon jól sikerült.:)
Az általam készített cetli:

Nekem ez a két kedvenc kihívásom Moly-on, de ha valakinek egyéb kedvencei vannak, hozzászólásban szívesen megnézem!:) Jó szórakozást mindenkinek!:) 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi, hogy kitetted a kihívásomat, örülök neki. :) Azt szeretném megkérdezni, hogy a dátumot hogy csináltad meg ilyenre? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!:) Nincsmit:) Ez a két kedvenc kihívásom eddig, és gondoltam megemlítem pár szóban. A dátumos dolog pedig... Őszintén fogalmam sincs:D

    VálaszTörlés