2013. május 12., vasárnap

Könyvjelzők kreatívan 2.0


Egy előző bejegyzésben már hoztam két könyvjelzőt amit én csináltam (http://molyvagyok.blogspot.hu/2013/05/konyvjelzok-kreativan.html). Most jövök megint egy újabbal, hozzá leírással, és egy-két jó ötlettel, aminek hamarosan hozom az újabb megvalósítását.:)

Klikk a képre, a nagyobb méretért!:)

A készítésről: Szükségem volt 3 szalagra, 1 db ilyen szalagzáró fémvégre, valamint egy ilyen kis bojtocskára. A bojtot körülbelül olyan hosszúra levágtam, hogy a szalagokkal nagyjából megegyezzen a hosszúságuk, és ezek után kötöttem a végére egy csomót. Majd a három szalagot és a csomós végét a bojtnak összefogtam, beletettem ebbe a fémvégbe, és összenyomtam fogóval. És voilà kész is:) Ma pedig eszembe jutott, hogy valahol volt egy aranyszínű szívecske, amit sikerült úgy rátennem, hogy egy csomóval belekötöttem. Így még egyedibb:)

Nem saját készítésű:)

Ezeknek is hasonló az elkészítésük, annyi különbséggel, hogy ezekre másmilyen medál van téve, és a végükön van a szalagzáró fémvég, valamint nem többet fogtak össze egyszerre.:)

Nem saját készítésű:)
Jövő héten pedig egy ilyet, vagyis ehhez hasonlót hozok.:) Szerintem nagyon ötletes, egyszerűen megcsinálható, még azoknak is akiknek nincsen olyan jó kézügyességük, és fillérekből megoldható:)

Addig is jó nézelődést mindenkinek a blogon!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése