2013. május 6., hétfő

Könyvjelzők kreatívan


Mára hoztam két könyvjelzőt, ami nagyon elnyerte a tetszésemet. Az első egy szörnyes dekopázsolt kis sarokra tehető könyvjelző, a második pedig egy nyuszika.

Jöjjön először a szörnyes:
 
Szóval fogtam egy kartonlapot, és rajzoltam egymás mellé két egyforma kockát, amit kivágtam körbe, viszont a két kocka egybemaradt. Ezt félbehajtottam, aztán az egyiknek levágtam a felét, hogy háromszög legyen. Aztán újságpapírból kivágtam egy ugyan ilyen háromszöget, amit rádekopázsoltam, meg szórtam rá némi csillámport. Mivel nem volt kedvem várni amíg megszárad a ragasztó hajszárítóval megszárítottam (kb. 2 perc, és nálam ez mindennél nagyon bevált :D). Aztán papír sarkából levágtam egy háromszöget, amit aztán még háromszor körberajzoltam és kivágtam, hogy egyformák legyenek. Ezt hátulról ráragasztottam kétoldalú ragasztóval. Ezután a szemeket is ráragasztottam. Utána pedig, a felső részét a háromszögnek odaragasztottam a négyszöghöz, és ezért kellett, hogy egybemaradjon a két akkor még négyszög, mert így csak az egyik felét kellett ragasztózni. Szerintem egyébként egyszerűbb, mint ahogy így hangzik, 15 perc alatt kész voltam vele:)

 És a nyuszis:
Ennek nagyon egyszerű az elkészítése:) Fogtam egy egyszerű sima, narancssárga kartonlapot, amire megrajzoltam a nyuszi felsőtestét (bal felső kiskocka) amit utána kicsit megszíneztem citromsárga színessel, hogy jobb színe legyen. Ezután jött a nyuszi két lába, szintén ugyan így. Majd pedig kivágtam, nagyon óvatosan, ügyelve a vonalakra, és a kezénél pedig egészen felvágtam. A bal oldali nagy képen pedig lehet látni használat közben.:)
Remélem ti is kedvet kaptatok hozzá!:) Sok sikert mindenkinek és holnap jövök reményeim szerint 1-2 új ötlettel:)
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett mindkettő, de nekem a nyuszis a kedvencem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) A nyuszisat kb. 10 percig csináltam, csak még be szeretném borítani öntapadós fóliával, hogy nehezebben menjen tönkre, csak még nem sikerült megtalálnom a fóliát :D Egyébként ha csinálsz szívesen látok róla képeket;)

      Törlés
    2. Tervezem a gyártását, ha elkészül töltök fel képet.:) Laminálás tényleg jó ötlet!

      Törlés
    3. Ha kész lesz akkor ha van kedved esetleg tedd fel a blogodra, szólj és megnézem:)

      Törlés
  2. Mindkettő aranyos, de nekem a szörnyes jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Egyébként mindenkinek eddig a szörnyes tetszett jobban:))

      Törlés
  3. Szia!

    Mindkettő fantasztikusan jóó! *-* Molyon @Warrior_Princess vagyok szóval ha emlékszel még akkor én voltam az az emberke, aki utánad csinálta azt a kis tüneményes szörnyecskés könyvjelzőt. :D

    De a nyuszis is nagyon cuki! *---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszi:) Persze, hogy emlékszem, és szerintem nagyon jó lett;) Egyébként a nyuszis sem bonyolult, letöltöttem egy képet az egyik ilyen ötletes oldalról, és a gépre rátettem a kartonlapot - tudniillik a rajztehetségem eléggé katasztrófa, mást nem azért mert nem gyakorlom, pedig régen szépen rajzoltam:D - és átrajzoltam, persze úgy hogy előtte lementettem a képet és felnagyítottam:D A lábát meg én megrajzoltam, de azzal még elboldogulok:D http://c-is-for-craft.blogspot.hu/2011/07/kawaii-animals-paper-bookmarks-tutorial.html ha gondolod, itt egy tutorial hozzá:)
      És holnap meg hozom az újonnan elkészült könyvjelzőmet, valamint hozzá egy pár ötletet még, amik tervbe vannak véve :D

      Törlés