2013. június 5., szerda

Könyves ékszerek #1


Pár szó az új rovatról
Szerettem volna a blogba még minimum egy állandó rovatot indítani, és nos erre esett a döntésem. Ugyanis szeretem az ékszereket, bizsukat, és bizonyos viszonylatokat tekintve ilyen téren itthon is érzem magam. És persze gondolhatunk arra is, hogy egy könyvmoly igen is öltözhet csinosan, amellett, hogy kimutatja a világ felé, Ő igen is szeret olvasni.:) Persze ez mind eléggé szubjektív, hiszen nyilván lesz olyan, akinek annyira nem fognak tetszeni ezek, nos neki más az ízlése:) Úgy gondoltam, hogy ez is valami heti rendszerességű dolog lesz. Mindig mutatok, hozok valami újat, és remélem tetszeni fog nektek!:) A véleményeiteket pedig szívesen elolvasom hozzászólásban, ha esetleg valakinek van kedve írni pár szót a blogról vagy a rovatokról, erről arról.:)


Büszkeség és Balítélet rajongóknak:) Szerintem mindenki szeretne magának egy Mr. Darcy-t:)


Ez pedig egy tipikusan Harry Potter rajongóknak való nyaklánc. És ez az aranycikesz legalább nem szökik...:)

1 megjegyzés:

  1. Az a gyűrű nagyon bejött, bár azt hiszem, én nem venném fel, de így máson ha látnám tuti megdicsérném mert ötletes és jól néz ki. :)

    A nyaklánc is nagyon tetszik, és bár nem vagyok egy nagy Harry Potter rajongó (:$) biztosan hordanám. *-*

    VálaszTörlés