2013. május 12., vasárnap

Könyvjelzők kreatívan 3.0


Szerintem már mindenki észrevette, hogy imádom a könyvjelzőket:) Ezért rengeteget csinálok belőlük, bár szerintem könyvjelzőből sosem elég:) Az előző posztomban megemlítettem egy masnis könyvjelzőt ami egy gemkapocsra van ráragasztva/varrva. Ezt most elkészítettem:)
A képek elkészítésénél sajnos csak a szinoníma szótár volt kéznél, ezért vannak bizonyos szócikkek a képeken:)

Nagyobb méretért, klikk a képekre!:)


És az elkészítés: Fogtam egy gemkapcsot, és egy selyemszalagot, majd a selyemszalagot masnira kötöttem. A végeit belemártottam Technokolba, hogy ne foszlódjon el a későbbiekben. Ezekután a csomónak az egyik felénél fogva ráhúztam a gemkapocsra. Annak érdekében, hogy szét ne bontódjon, ide is nyomtam egy kis Technokolt. A másik változatnál (bal oldal kép jobb felső sarka) pedig szintén ráhúztam a masnit - az alsót - a másik kettőt pedig hozzá varrtam. Itt nem kellett ragasztózni, mert a varrás eléggé megfogja.

Sok sikert hozzá!:) Hamarosan jövök megint:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése